مارکو روبیو در سنا: این حکومت ایران است که به ما التماس میکند نه برعکس
مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا در جلسه کمیته روابط خارجی سنا در پاسخ به سناتور بوکر گفت: «اینجا هیچکس برای چیزی التماس نمیکند. این ایرانیها هستند که ممکن است التماس کنند، چرا که اقتصادشان روزانه صدها میلیون دلار از دست میدهد.» او افزود: «نمیدانم این تصور را از کجا آوردهاید که ایران قویتر شده است.»
برنامه های قبلی
-
تیر ۰۳, ۱۴۰۵ده سال پس از برگزیت؛ فرانسه چه برد و چه باخت؟
-
تیر ۰۳, ۱۴۰۵واکنشها به سفر هیئت طالبان به بروکسل