شعار «۱۴ سال خیانت، مخابرات خجالت» در تجمع بازنشستگان مخابرات در بابل
مرورگر شما HTML5 را پشتیبانی نمی کند
شعار «۱۴ سال خیانت، مخابرات خجالت» در تجمع بازنشستگان مخابرات در بابل
مرورگر شما HTML5 را پشتیبانی نمی کند