الهه و الناز محمدی، برنده جایزه «شجاعت در روزنامهنگاری» شدند؛ گفتوگو با سجاد شهرابی، گوینده رادیو و فعال حوزه رسانه، درباره اهمیت این جایزه برای تداوم فعالیت خبرنگاران مستقل در داخل ایران
برنامه های قبلی
-
تیر ۰۶, ۱۴۰۵«بنما آفتاب را بیابر»؛ روایتی از عشق، هویت و امید