تجمع اعتراضی بازنشستگان در اهواز: «وعده وعید چه خوب بود، ولی همش دروغ بود»
مرورگر شما HTML5 را پشتیبانی نمی کند
تجمع اعتراضی بازنشستگان در اهواز: «وعده وعید چه خوب بود، ولی همش دروغ بود»
مرورگر شما HTML5 را پشتیبانی نمی کند