حضور نیروی انتظامی در تجمع بازنشستگان: «نیروی انتظامی به هوش باش، معلمیم نه اوباش»
مرورگر شما HTML5 را پشتیبانی نمی کند
حضور نیروی انتظامی در تجمع بازنشستگان: «نیروی انتظامی به هوش باش، معلمیم نه اوباش»
مرورگر شما HTML5 را پشتیبانی نمی کند