تجمع اعتراضی بازنشستگان در شوش: «پیام ما به دولت، خجالت، خجالت»
مرورگر شما HTML5 را پشتیبانی نمی کند
یکشنبه اول مهر ۱۴۰۳، تجمع اعتراضی بازنشستگان در شوش: «پیام ما به دولت، خجالت، خجالت»
مرورگر شما HTML5 را پشتیبانی نمی کند