لینکهای قابل دسترسی
جهش به محتوای اصلی
جهش به صفحه اصلی
جهش به جستجو
خانه
نسخه سبک وبسایت
موضوع ها
ایران
آمریکا
جهان
ورزشی
گزیدهها
ویژه برنامهها
ویدیوها
فرهنگ و زندگی
حقوق شهروندی
اقتصادی
علم و فناوری
اسرائیل در جنگ
گالری عکس
آرشیو پخش زنده
برنامه های تلویزیونی
جدول برنامه ها
صفحههای ویژه
جام جهانی ۲۰۲۶
عملیات خشم حماسی
۲۵۰سالگی آمریکا
بایگانی برنامههای تلویزیونی
مستندها
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴
حمله جمهوری اسلامی به اسرائیل
رمز مهسا
ورزش زنان در ایران
اعتراضات زن، زندگی، آزادی
مجموعه مستندهای دادخواهی
تریبونال مردمی آبان ۹۸
دادگاه حمید نوری
چهل سال گروگانگیری
قانون شفافیت دارائی کادر رهبری ایران
اعتراضات مردمی آبان ۹۸
اسرائیل در جنگ
نرگس محمدی برنده جایزه نوبل صلح
همایش محافظهکاران آمریکا «سیپک»
صفحههای ویژه
سفر پرزیدنت ترامپ به چین
فرکانسهای صدای آمریکا
پخش رادیویی
یادگیری زبان انگلیسی
دنبال کنید
زبانهای مختلف
جستجو
پخش زنده
پخش زنده
جستجو
قبلی
بعدی
خبر فوری
یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۵ ایران ۲۰:۲۷
به نظر شما مدیریت دولت در مقابله با بارش شدید برف و مسائل ناشی از آن چگونه بود؟
۱۶ بهمن ۱۳۹۲
به نظر شما مدیریت دولت در مقابله با بارش شدید برف و مسائل ناشی از آن چگونه بود؟
اشتراک
اشتراک
چاپ
- عملیات امدادی در همه مناطق خوب و کافی بود.
۱۰ ٪
- عملیات امدادی در شهرها و مراکز استانها خوب بود، ولی در روستاها و مناطق دور افتاده ناکافی و ناکارآمد بود.
۱۶ ٪
- عملیات روی هم رفته خوب بود، در برخی مناطق امدادگران بودند، اما امکانات کافی وجود نداشت.
۱۱ ٪
- عملیات مقابله با بارش شدید برف بعد از اتمام بارش آغاز شد، در حالی که باید از پیش تدارک می شد.
۶۴ ٪
این نظرسنجی دیدگاههای صدای آمريکا را منعکس نمیکند.
این نظرسنجی به پایان رسیده است
XS
SM
MD
LG