غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر یزد، به جرم «توهین، نشر اکاذیب، و افترا» به تحمل ۳۷ ضربه شلاق و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.
سایت اسکاننیوز گزارش داد که شاکی غلامعلی سفید، همان فردی بوده که سال گذشته از سپنتا نیکنام، دیگر عضو شورای شهر یزد، شکایت کرد و نیکنام چندین ماه امکان حضور در شورای شهر را نداشت.
علی اصغر باقری همان کاندید شکست خورده انتخابات شورا که قصد داشت سپنتا نیکنام را از شورای شهر بیرون کند حالا از غلامعلی سفید شکایت کرده. دادگاه هم سفید محکوم کرده است.
— زینب صفری (@SafariZeinab) January 12, 2019
حکم غلامعلی سفید در دادگاه بدوی صادر شده و این حکم به دلیل کبر سن به مدت یک سال تعلیقی است.
