کنفرانس مبارزه با ایدز با حضور چهره های سرشناس
02 مرداد 1397
آغاز این برنامه در ساعت:
این برنامه به پایان رسیده است و تا دقایقی دیگر آرشیو میشود.
بیست و دومین کنفرانسِ بین المللی ایدز در حالی در آمستردام برپا شد که پرنس هری، دوک ساسکس و التون جان،خواننده بریتانیایی با اعلامِ راه اندازی ائتلاف جدیدی، خواستار تلاش های بیشتر برای مبارزه با ایدز شدند. علاوه بر این دو چهره بنام، شارلیز ترون، هنرپیشه آفریقایی تبار نیز در این کنفرانس سخنرانی کرد.